Stěhování firem Praha

Chystáte se na stěhování menší kanceláře? Nebo máte v plánu přesunout úplně celou firmu? Pokud se chystáte na tento ne zcela jednoduchý úkol, měli byste vědět, jak se na takové stěhování firem Praha připravit.

Ze všeho nejdříve byste si měli ujasnit to, že každé stěhování je naprosto jiné. Je rozdíl v tom, zda stěhujete pouze menší kancelář, nebo pokud chcete stěhovat celou firmu, kde jsou nejen vyšší náklady, ale i delší čas strávený nad samotným stěhováním. Pokud chcete, aby stěhování proběhlo co nejvíce v klidu, měli byste si vybrat firmu, na kterou je spoleh. A my vám pomůžeme více než rádi. Poté přichází na řadu přípravy, které vám vše usnadní.

V nynější době chce každý najít firmu, která bude vyhovovat všem nárokům, které na stěhovací firmu máme. Víte ale, že najít stěhování firem Praha je pouhým začátkem? Připravili jsme si pro vás základní pravidla pro stěhování firem Praha.

Na vše si nechte dostatek času

Na vás, jako na majiteli firmy, závisí zejména to, zda se rozhodnete svoji firmu přestěhovat svépomocí, nebo zda si na pomoc přivoláte naši firmu, stěhování firem Praha. Většinou se najde několik věcí, které zvládnete přestěhovat sami. Obvykle se jedná o vaše osobní věci nebo různé dokumenty. Ty stačí zabalit a nechat převézt naší firmou, případně je můžete v řádně označených krabicích přestěhovat vy sami.

Prvním krokem při plánování stěhování je přivolání technika. Náš technik přijede do vaší firmy na nezávaznou prohlídku, která je zdarma. Při té příležitosti vám vyhotoví předběžný cenový odhad. Náš technik vám vytvoří i návrh prací, díky čemuž budete vědět, jak při stěhování postupovat. Během této prohlídky se s technikem můžete domluvit i na konkrétním termínu stěhování. Poté, co technik odejde, budete vědět, kolik stěhovacích aut bude ke stěhování potřeba, jak bude stěhování probíhat, kolik pracovníků vám pomůže, ale i to, co všechno bude firma stěhovat.

Likvidace toho, co se stěhovat nebude

Ve vaší firmě se kromě toho, co budete chtít přestěhovat, určitě najde i spousta toho, co v nové firmě nechcete. I proto byste neměli do nové firmy stěhovat vše. Právě naopak. To, co v nové firmě nechcete, nelítostně zlikvidujte. My vám můžeme pomoci i s tímto. Mimo stěhování nabízíme i vyklízecí služby či likvidaci odpadu. V případě, že máte ve firmě i staré dokumenty, kterých se chcete zbavit, měli byste to udělat za pomoci skartace.

Rozmyslete se, kdy bude stěhování probíhat

Chápeme, že zastavit běh vaší firmy na několik dní je nepředstavitelné. Ať už kvůli časovým, ale i finančním ztrátám. I proto vám rádi nabídneme stěhování během brzkých ranních či večerních hodin tak, aby byl chod vaší firmy omezen co nejméně. V případě, že vaše firma funguje jen od pondělí do pátku, můžete zkusit stěhování o víkendu. Pokud budete stěhovat v týdnu, vyberte si klidnější dny.

Stěhování firem Praha aneb co si připravit před stěhováním jako takovým

Před tím, než k vám přijedeme, byste měli zajistit prostor, kde budeme moct zaparkovat s našimi vozy. V případě, že budeme parkovat v areálu firmy, žádný problém nenastane. V případě parkování v centru města byste měli domluvit vše důležité s patřičnými úřady, které vám poskytnou povolení. Pokud vám schází obalový materiál – a my víme, že ho ke stěhování firmy bude potřeba hodně, můžeme vám jej zapůjčit.

Usnadnit stěhování můžete tím, že všechny krabice důkladně označíte. Díky tomuto označení se nestane, že nebudete vědět, kde co hledat. A celý stěhovací plán se bude dodržovat mnohem lépe a rychleji.

Stěhování firem Praha jde do akce

Máte ve své firmě vše sbaleno? V tuto chvíli přichází na řadu stěhování firem Praha jako takové. V domluvený čas přijedou naši zaměstnanci na místo určení, poté začnou nakládat vše potřebné. Součástí stěhování je i demontáž a následná montáž nábytku. V případě, že s námi budete aktivně spolupracovat a dodržíte stěhovací plán, budete mít jistotu, že vše proběhne bez potíží.